Stureplan!?!

Imorgon ska det festas på Stureplan!! Alltså jag har inget emot Stureplan, har haft kul där flera antal gånger. Men känner att jag inte kan förstå mig på dessa folk som hänger där helg efter helg efter helg. Det känns som alla känner varandra och alla går exakt likadana kläder!  Inget som är typ unik!!  Tänk er.. samma folk och samma musik och alla ser likadana ut!!!....
ETT ORD TILL DET = TRAGISKT!!!! 
Inte emot folket på nåt sätt, vissa är hur trevliga som helst.. men *pust* .. och samma personlighet har typ alla också. Nej blir tråkigt i längden tycker jag ..  MEN FY FAN VA KUL MAN KAN HA DÄR!!  Visst kan det vara glassigt och festa där med alla dessa brats!! Men gillar mest och göra narr av dom!! LOL!!

P.s Tycker synd om dessa "fejk" brats som går ditt på lönehelgen och slösa bort all sin lön på en helg bara för synas och sen kan skryta att de festat med the it people.. sen ser man dom jobba på Konsum!!


Men imorgon får vi hoppas att det blir en galen kväll på Solan!

Stureplan i Sthlm 




TÄNK ER MIG SOM BRAT!!! HAHA!!


Kommentarer
Postat av: damon

hahahahahah kommer sluta umgås med dig om du gick sådär hahahah!

2010-03-25 @ 23:44:02
URL: http://damonxxx.blogg.se/
Postat av: Dannisa

Du passar, sorgligt fan! haha

2010-03-26 @ 00:20:32
Postat av: jonathan

... lägg en blond peruk o du e anna ankas son (dotter)

2010-03-26 @ 18:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0