Vad är det för fel med företagen nu för tiden?



Man beställer grejer och det står klart och tydligt att det skall ta 6 dagar och så får man mail att man ska vänta yttligare 6 dagar och sen frå man brev att man ska vänta tills den 16/2 ( Beställde den 31/1 ) och har jag inte fått nåt paket så skulle jag höra av mig! Hört av mig och så nu ska man vänta yttligare 4 dagar! Från 6 dagar till 20 dagar!?!?! Är detta Okey?
Det enda man får som ursäkt är

"
Unfortunately we are unable to fore see any losses in transits when they do occur and please accept my apologies for the inconvenience"


Vill så gärna beställa mer ifrån dom men ......


BLÄÄ!!!!!

Tur att jag jobbar inom ett företag som håller tiden och det vi lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0