.



Som mina vänner vet så är jag extremt flyggrädd av mig.. Ser fram emot själva resan fast inte flygningen! Det gjorde det inte bättre att min resekompis sa att hon också blivit flygrädd!! Bra att ha med sig nån som är lite starkare än en själv. Jag vet att det sägs att det är det säkraste tranportmedel och att det är större risk och dö i en bilolycka .. säger bra BLA BLA BLA för det!! JAG ÄR FORTFARANDE LIKA FLYGGRÄDD ÄNDÅ!!

Men min rädsla stoppar inte mig för att se världen och det är ju ett plus i kanten.



Kommentarer
Postat av: Fishoo

welcome on board Mr Victor! 24a! your seat is right here :) have a pleasant flight!

/your flightattendent

2010-03-10 @ 10:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0