Vänskap

Idag så snackade jag med en vän som fick en partner för två månader sen, men då vi har två olika åsikter om hur man ska vara när man då blir "upptagen". Jag tycker iallfall att bara för att man har fått en partner att man inte ska glömma sina vänner. Klart jag är glad för min väns skull men va fan inte att man ska se sin vän EN gång bara på två månader. Och nära vänner var man också. Iallfall så har vi olika åsikter och tänkande och det funkar tyvärr inte för mig så jag vill inte ha nåt med denna personen och göra på ett bra tag och det sa jag. Vem vet kanske vi hittar till varandra i framtiden men tycker denna ska få lite mer erfarenhet hur livet funkar. Jag däremot har stått ut med mycket med vänskap och göra sen jag var ung och fortfarande så finns det oläkta sår som ligger där och gror så därför är jag väldigt noga och väljer mina vänner. De jag har nu är de bästa som finns. Har ju en tatuering för dom :-D 

P.S ÄVEN OM MAN ÄR NYKÄR SÅ BETYDER DET INTE ATT ETT SMS ELLER ETT SNABBT TELEFONSAMTAL SKADAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0